m1chaeq
Administrator
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:54, 03 Sty 2009 Temat postu: REGULAMIN TURNIEJU |
|
|
* Drużyny & zawodnicy
1. Udział w turnieju mogą brać wyłącznie Drużyny Non Steam, które posiadają conajmniej pięciu graczy, lecz nie więcej niż dziewięciu.
2. Zapisy trwają do momentu uzbierania 16 drużyn.
3. Jeden zawodnik może reprezentować tylko jeden klan.
4. Każda Drużyna powinien mieć wyznaczonego lidera, który będzie mógł się kontaktować w sprawie meczów, mediów, haseł itp.
5. Każdy Gracz musi być zarejestrowany na stronie rypintur.fora.pl , jako login musi mieć swój nick w grze
6. Używanie jakichkolwiek programów ułatwiających grę jest surowo zabronione.
7. Każdy gracz ma obowiązek nagrywania dema z każdej ćwiartki meczu.
* Serwer gry
1. Serwer, na którym rozgrywane będzie spotkanie w pierszej kolejności musi być serwerem jednej z Drużyn biorących udział w meczu, w wypadku braku takiego serwera do jego zorganizowania zobowiązany jest organizator
2. Na czas spotkania należy wyłączyć wszelkie modyfikacje zainstalowane na serwerze (AMX Mod X).
3. Na czas meczu należy wgrać konfigurację RYPINTUR(Dostępny w dziale download) .
4. W przypadku wykrycia braku konfiguracji wiąże się z odjęciem 5 rund dla właścicieli serwera.
* Ustawienia Graczy
1. Obowiązkowe komendy i ustawienia gracza przystępującego do turnieju:
o ex_interp 0.01 - 0.03
o cl_updaterate 80-100
o cl_cmdrate 80-101
o cl_cmdbackup 2
o rate 20000 - 25000
o ustawienie 32-bitowej głębi kolorów.
2. Wykrycie braku ustawienia jakiejkolwiek z powyższych komend oznacza odjęcie 3 rund dla drużyny. Uruchomienie gry w 16-bitowej głębi kolorów przez jednego zawodnika, jest uznane za walkower,
* Skrypty & bindy
1. Zabronione jest używanie jakichkolwiek skryptów ułatwiających grę.
2. Skrypty: BunnyHop, AutoFire, SilentRun i NoRecoil są surowo zabronione.
3. Dowiązanie „+jump” na rolce myszy jest dozwolone.
* Bugi & tricki
1. Użycie flashbuga wiąże się z utratą 3 rund na rzecz przeciwnika.
2. Podsadzanie i wyrzucanie się przez tekstury jest zabronione.
* Modele & podmianki
1. Gracze nie mogą korzystać z żadnych nieoryginalnych modeli.
2. Wyjątkiem są:
o oryginalne modele CS 1.6 (CZero fix model)
o modele z CS.CZ
o model noża „w drugiej ręce”
o modele High FPS
o modele HLTV
* Mecze
1. Daty spotkań ustalane są przez administratorów turnieju.
2. Informacje o nadchodzących spotkaniach będą umieszczane w odpowiednich forach.
3. Maksymalny czas spóźnienia na mecz to 15 minut.
* Rozgrywka & media
1. Mecze rozgrywane są na mapach wybranych przez obie Drużyny spośród następujączych de_dust2, de_inferno, de_nuke, de_train.
2. Spotkania rozgrywamy systemem MR12
3. Przed meczem rozgrywana jest tzw. nożówka. Zwycięzca nożówki decyduje o stronie, po której zostanie rozpoczęte spotkanie.
4. Każda obraza gracza po trzech restartach jest równoznaczna z odjęciem 3 rund na niekorzyść drużyny.
5. Czas na złożenie demka do 12h po prośbie o nie lidera drużyny przeciwnej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez m1chaeq dnia Sob 23:04, 03 Sty 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|